Sunday, 18 December 2011

KBS MUSC Final round 17 Dec 2011 (Camzone CHAMPION Kategori Vtec Open CC)




Salam satu Malaysia.

Korang masih ingat lagi dengan EG kuning Conggo yang dulu tu..
Sekarang dia dah menjelma kembali..

Ramai yang confused ingat ni kete JEE..
Tapi hakikatnya ni kete Conggo yang kuning tu..
Saje je pakai no plat JEE..

So, kuning dah jadi hijau sekarang..
Hope semua suka dengan kaler baru..nak sambut tahun baru
Kene lah tukar kaler baru..betul tak..
Kan kite kene support green skrg.."Save Green" kot tak salah..

Jom kita tengok macam mana "Hulk" hijau ni beraksi di litar..

First Running - Camzone VS Nafaz Racing


Second Running - Camzone VS MTR Motorsports


Semi Final - Camzone VS Nafaz Racing



Final - Camzone VS SPG (EF)


Selebihnya,korang nilai sendiri sape menang dalam kategori ni..hehe

p/s : jangan lupa share entri ni kat FB korang..

*hah kat bawah ni ada undi..klik berapa bintang korang nak bg untuk entri kali ni..

thanks for your support!!


HIDUP MOTORSPORT!!

4 comments:

  1. upload la lagi gambar 4w open...

    ReplyDelete
  2. di minta harap bersabar..dalam proses la ni bro.. :p

    ReplyDelete
  3. memang terbaek la brooo.....tahniah..!!!

    ReplyDelete